John Jan schreef: deze hond, onze derde, hiervoor een Kuvasz (huid problemen, hot spot, neus etc. etc.) en een bastaard New Foundlander(altijd last van ontstoken ogen, ook last heeft /begon te krijgen van allergien en onhandelbaar gedrag, dit allemaal ontstaan na 9 weken na de cocktail entingen van oa Parvo en wormen kuur. Toen wij de hond ophaalden bij de fokker was het een gezonde en vrolijke hond, da's dan wel raar, veranderd binnen een paar weken in een tobbertje.
Je ziet nu de ellende al beginnen in de kippen en runder fokkerijen er wordt gewaarschuwd voor enten met antibiotca en voeren met hormonen ( runderen)( deze stoffen worden opgeslagen in het vlees. Het gevaar is dat er geen reactie meer komt op geneesmiddelen voor de mens (deze eten het kippen en rund vlees in grote mate en voila) het middel wordt erger dan de kwaal,(mannen met borstvorming op latere leeftijd ja lach maar). Ik ben van mening dat het eind nog niet in zicht is en dat er een hoop van onze welvaart ziektes ( oa b.v. kanker) te wijten is aan verkeerde voeding en verkeerd gebruik van geneesmiddelen.
Ik ben het er niet mee eens. Kan het niet de ligging van je huis schuld zijn van de problemen van jouw honden. OK er zijn honden die gevoeliger zijn voor de entingen. Maar ik heb die problemen vaker gezien bij mensen en hun honden als er "wateraders" of "geopathische straling" het huis belasten. Laat eens iemand die met een "Lecher-Antenne" kan werken om ter plaatse alle bio-energetische en elektromagnetische stralingen kan meten.
Aan de hand van de gemeten waarden kan bepaald worden of deze al dan niet schadelijk voor mens en dier zijn.
De reaktie is afhankelijk van de intensiteit en de polariteit van de straling. Zelfs medicatie die op een aardstraal bewaard wordt kan aan werking veel verminderen. Kijk waar uw kat graag ligt, zet daar niet uw stoel, bed of medicatie. De katten hebben een voorliefde voor aardstralen.
De hormonen in vlees vind ik ook heel verkeerd en kanker hoeft niet door verkeerde voeding en medicijnen te komen.