Caat schreef:Pepsi is nog bij ons en doet nog altijd zijn best.
Met Pepsi en Beer is het een soort van staakt het vuren. Ze gaan samen mee door de wei wandelen en dan ben ik de scheidsrechter, je moet Pepsi toch wel continu in de gaten houden want hij wil nog wel erg graag met Beer knokken en dat mag dan weer niet van mij.![]()
Paarden zullen nooit zijn vrienden worden, hij ergert zich dood aan de paarden als die in de wei aan huis lopen.
Als hij los is kan hij brutaal tegen ze worden omdat zijn angst niet meer zo groot is voor de paarden en hij weet dat ze niets doen.
Nou ja dat hoop ik dan ook die enkele keer dat ik hem niet in de gaten heb en hij toch op de paarden af vliegt en dan ook vol in en tegen de benen aan klapt.
De koeien zijn nog wel rare dieren voor Pepsi maar hij doet ze niets en hij is dan ook goed terug te roepen.
Maar stel dat Beer of Emmy richting de koeien gaan, om die wat te vervelen, dan is Pepsi er als de kippen bij om te assisteren.![]()
Peps en ik zijn ondertussen beste maatjes aan het worden, hij vind nog steeds alles om zich heen interessanter en kan niet lang de aandacht bij je houden.
En toch houdt hij je wel in de gaten als hij zijn ding aan het doen is.![]()
Hij kan heel lief doen als het hem uitkomt en eigenlijk neemt hij het en geeft hij niet echt.
.
.
.
.
Keer terug naar Hond zoekt baas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast