Oh nee Hazel is haar streken nog niet verleerd hoor...
't Gaat heel goed met haar. Zij en ons Pientje zorgen nog steeds voor leven in de brouwerij.
Hazel heeft het nog steeds niet opgegeven om Pien uit te dagen en Pien geeft haar plaatsje als de baas niet af. Dus het botst nog wel eens...
En als Pien weer niet wil spelen met haar gaat Hazel de buurhond maar plagen. Soms maakt ze die Beagle zo gek dat ze haar baasjes bijna van hun stoel afrent op hun terras
Bij de paardjes komt ze alleen nog als ze op stal staan. Hazel ging eerst altijd mee als ik de paarden ging verzorgen en als ze binnen moesten kwam Hazel mij helpen, maar de jongste van de paarden (Copine) heeft de rollen een keertje omgedraaid gehad. Die is op een keer met haar staart recht omhoog achter de hond aangegaan. Je zag gewoon dat Copine er plezier inhad, maar Hazel dacht er anders over. Die denkt nu, je bekijkt het maar... Je zet die gekken maar alleen binnen
We hebben een sproei-installatie gemaakt in de wei. Daar heeft Hazel met het hete weer al wel een paar keer gebruik van gemaakt. Dan gaat ze druppeltjes vangen. Of dat probeert ze dan toch.
Babysitten is ook een hobby van haar... We hebben een tijdje terug een nestje katjes gehad. Ik had haar gezegd dat ze niet de schuur in mocht, want de moeder is een wilde kat en die vind dat babybezoek niet nodig.
Hazel lag hele avonden voor de schuurdeur te kwispelen. Ze kon uren naar die spelende jonge katjes kijken, maar ze kwam er niet aan. Toch een voorbeeldig hondje he...
We kunnen er eens goed mee lachen, maar het blijft een zalige hond!