Hazel 10/09/2008

Hier kan je een dagboek bij houden van je hond

Re: Hazel 10/09/2008

Berichtdoor marij op 31 dec 2009, 11:10

Inderdaad ziet ze er geweldig uit en ze moeten haar al zelfs op dieet gaan zetten. Ze mag niet dik worden. Haar lijntje is nu wat gevult, dus nog op tijd. Veel rauwe groentes, zoals witlof en fruit, appel en rauwe aardappel en ze lijdt geen honger. Ik geef het liefste een stronk witlof. Mijn kinders zijn er allemaal dol op, in het nest, als ze een week of zeven zijn krijgen ze meloen, pompoen en witlof, ze lusten het allemaal en Hazel helemaal.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
marij
Beheerder

Berichtdoor marij op 11 feb 2010, 16:12

't Is alweer twee maanden dat je niets hebt geschreven over Hazel. Je wil daar toch niet mee zeggen dat die meid geen streken uithaald, hè. Dat zal ze nog wel niet verleerd zijn.
Haar halfzussen doen het goed op de show, die hebben haar fakkel met trots overgenomen.
marij
Beheerder

Berichtdoor Evy op 18 jul 2010, 09:33

Oh nee Hazel is haar streken nog niet verleerd hoor...
't Gaat heel goed met haar. Zij en ons Pientje zorgen nog steeds voor leven in de brouwerij.
Hazel heeft het nog steeds niet opgegeven om Pien uit te dagen en Pien geeft haar plaatsje als de baas niet af. Dus het botst nog wel eens...
En als Pien weer niet wil spelen met haar gaat Hazel de buurhond maar plagen. Soms maakt ze die Beagle zo gek dat ze haar baasjes bijna van hun stoel afrent op hun terras :grlol:
Bij de paardjes komt ze alleen nog als ze op stal staan. Hazel ging eerst altijd mee als ik de paarden ging verzorgen en als ze binnen moesten kwam Hazel mij helpen, maar de jongste van de paarden (Copine) heeft de rollen een keertje omgedraaid gehad. Die is op een keer met haar staart recht omhoog achter de hond aangegaan. Je zag gewoon dat Copine er plezier inhad, maar Hazel dacht er anders over. Die denkt nu, je bekijkt het maar... Je zet die gekken maar alleen binnen :lol:
We hebben een sproei-installatie gemaakt in de wei. Daar heeft Hazel met het hete weer al wel een paar keer gebruik van gemaakt. Dan gaat ze druppeltjes vangen. Of dat probeert ze dan toch.
Babysitten is ook een hobby van haar... We hebben een tijdje terug een nestje katjes gehad. Ik had haar gezegd dat ze niet de schuur in mocht, want de moeder is een wilde kat en die vind dat babybezoek niet nodig.
Hazel lag hele avonden voor de schuurdeur te kwispelen. Ze kon uren naar die spelende jonge katjes kijken, maar ze kwam er niet aan. Toch een voorbeeldig hondje he...
We kunnen er eens goed mee lachen, maar het blijft een zalige hond!
Evy

Berichtdoor Caat op 18 jul 2010, 14:29

Fijn dat jullie zo gelukkig zijn met Hazel.
En Hazel heeft het maar druk als ik dat zo lees. :bs:
Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding.
Caat
Beheerder

Berichtdoor marij op 18 jul 2010, 19:28

Je bent toch niet vergeten dat Hazel dinsdag de 20e precies een jaar bij jullie is. Dat is voorbij gevlogen hè. Ze krijgt toch wel een lekkere pannekoek hè. <__> ]**[
marij
Beheerder

Berichtdoor Evy op 20 jul 2010, 15:12

Dat is inderdaad een extraatje waard...
Is wel gek want het lijkt alsof ze al veel langer hier is.
Evy

Berichtdoor marij op 28 jul 2010, 19:16

Vandaag zijn Han en Evy op bezoek gekomen en logisch was Hazel van de partij. In het begin was ze helemaal niet blij met de andere Cattles, die zijn zo groot en met zoveel. Ze dook onder een stoel en kwam er onderuit als de anderen waren doorgelopen. _=_
De begroeting die ik kreeg was stormachtig, ze liep me bijna ondersteboven, zo blij me weer eens te zien. :lol:
In de tijd dat Han aan mijn pomp prutste speelde Hazel met alles en iedereen.
Hazel heeft even mogen tonen of er een echte drijver in haar zit. De ganzen lopen bij mijn buren en daar mocht ze meelopen. Op een gegeven moment ging één gans uit de groep en instinktief dreef Hazel die terug bij de groep. Heerlijk om zien, het zit er gewoon in.
We gingen koffie drinken en de loopse meiden werden opgesloten. Dan kan Sunny los en die was zo blij om hun te zien, hij sprong bij Han en Evy op schoot en liet zich verwennen. Heerlijk ontspannen.
Hazel is klein gebleven, van lichaam en geest, het is nog steeds die zotte pup. Ze is ook 43 cm hoog, dus in mijn kennel een kleine snottebel.
Ze ziet er geweldig uit. Een echte heerlijke meid. ]**[
marij
Beheerder

Berichtdoor Caat op 28 jul 2010, 19:48

Wat goed hé. :du:
Leuk dat je haar weer eens gezien hebt.
En je pomp weer gemaakt? Niets ernstigs hoop ik
Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding.
Caat
Beheerder

Berichtdoor chris op 28 jul 2010, 21:23

Ach wat leuk!
Geen foto van genomen? heb ze altijd een knappe meid gevonden... ]**[
chris
Moderator

Berichtdoor marij op 29 jul 2010, 13:12

chris schreef:Ach wat leuk!